Real time marketing szansą na skuteczną promocję marki

Coraz częściej szuka się nowych, innowacyjnych rozwiązań, które wykorzystać można z powodzeniem w promowaniu marek. Tradycyjne narzędzia marketingowe z czasem tracą bowiem swoją skuteczność i efektywność, rzadko przynosząc korzyści na założonym, wysokim poziomie. Tymczasem każda akcja o charakterze promocyjnym generuje spore koszty. Jeśli więc ilość korzyści wynikających z zastosowania danego rozwiązania nie jest duża, czasem w ogóle nie ma sensu ich podejmowania. Szkoda się trudzić.

Nowe spojrzenie na marketing

Coraz częściej szuka się nowych, innowacyjnych rozwiązań, które wykorzystać można z powodzeniem w promowaniu marek

Autor zdjęcia: Airsoftpal.com

Konieczne staje się więc poszukiwanie rozwiązań alternatywnych, nieoklepanych a przy tym bardzo skutecznych. Dobrym tego przykładem może być real time marketing, czyli marketing czasu rzeczywistego (https://www.omniconvert.com/pl/).

O skuteczności takich kampanii w dużej mierze przesądza pomysł. Do ich tworzenia wymagany jest więc kreatywny zespół. Czasem bowiem proste hasło czy grafika są w stanie zdziałać więcej niż wysokobudżetowe kampanie marketingowe i reklamowe.

Nośnikiem w tym przypadku są najczęściej media społecznościowe. Jeśli pomysł jest dobry użytkownicy sami z siebie udostępniają swoim znajomym, bądź też na grupach do których należą daną kampanię. Można więc powiedzieć, że zaczyna ona żyć swoim życiem, rozprzestrzeniając się w przestrzeni wirtualnej niczym wirus. To ogromny potencjał, z którego z pewnością warto skorzystać, zwłaszcza, że nie są to najczęściej wielkie koszty, a ilość korzyści zaskakująca. Podstawową z nich jest kreowanie marki i jej wizerunku.