Wykorzystajmy ten czas – real time marketing

Mimo, że żyjemy w czasach gdy wszystko wokół nas zmienia się bardzo szybko, czasem dzieje się coś, co wzbudza zainteresowanie wielu osób i nie przechodzi niezauważone. Może być to jakieś przełomowe wydarzenie, lub też coś, co ciekawi wielu z nas, albo tylko wąską grupę, nakierunkowanych na odbiór pewnych informacji odbiorców. Niezależnie jednak od tego, czy jest to wydarzenie ze świata polityki, czy muzyki, moment ten doskonale nadaje się do wykorzystania w nowoczesnej, bardzo skutecznej formie marketingu, którą jest real time marketing, czyli w wolnym tłumaczeniu marketing czasu rzeczywistego.

Mimo, że żyjemy w czasach gdy wszystko wokół nas zmienia się bardzo szybko, czasem dzieje się coś, co wzbudza zainteresowanie wielu osób i nie przechodzi niezauważone

Autor zdjęcia: IrfaanPhotography

Real time marketing stanowi stosunkowo nową dziedzinę promocji, która poszczycić się jednak może ogromnymi sukcesami, zwłaszcza w promocji marek i prowadzeniu kampanii reklamowych, zwłaszcza tych, w których nośnikiem jest Internet, a w szczególności social media.

Gdzie szukać pomysłu na kampanię?

Jak wspomniano powyżej, w real time marketingu kwestią najważniejszą jest znalezienie dobrego pomysłu. Przekaz kampanii real time marketingowych powinien być nośny i chwytliwy, tak by udostępniana reklama była dobrowolnie przez samych użytkowników sieci. Dzięki temu, kampania zaczyna żyć swoim życiem, jest bowiem dystrybułowana za wielu pośrednictwem kanałów społecznościowych do bardzo dużej liczny użytkowników.